ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян за січень-вересень 2021 року

Дата: 06.10.2021 11:49
Кількість переглядів: 934

На виконання статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року №393/96-ВР, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі - Указ), розпоряджень голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 13.02.2008 №99-р «Про забезпечення виконання в області Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109» та від 06.08.2021 №552-р «Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування області у першому півріччі 2021 року» Побузькою селищною радою  постійно проводиться робота стосовно реалізації громадянами їх конституційного права на звернення, здійснюються системні заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами, усунення причин, що породжують скарги громадян, забезпечення відкритості і гласності діяльності селищної ради.

Робота із зверненнями громадян покладена на відповідального працівника за виконання діловодства з питань звернень громадян, спеціаліста І категорії Будолак Валерію Ігорівну п.п 2.3, п.п 2.4, 2.5, 2.8, 2.10  п. 2 посадової інструкції спеціаліста І категорії.

На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 вживалися заходи щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам, з’ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.

Громадянам при наданні відповідей у випадку визнання заяв чи скарг необґрунтованими роз’яснюється порядок оскарження прийнятих за ними рішень та контактні телефони місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Здійснюється оперативний розгляд звернень, які надходять через Кіровоградський регіональний контактний центр, та інформування заявників про результати розгляду з наданням копії відповіді контактному центру.

Протягом січня-вересня 2021 року до селищної ради всього надійшло 86 звернень. Через органи влади - 38 звернень, з них: Кіровоградський регіональний контактний центр - 18 звернень, Урядову телефонну «гарячу лінію» - 9. Поштою надійшло – 44 звернення, у тому числі електронною поштою – 41.

За видами звернень домінують заяви – 73, скарги – 13.

У селищній раді забезпечено проведення першочергового прийому громадян, згідно з ч. 4 пункту 1 Указу, а також приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються члени сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення ООС (АТО) на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведені антитерористичної операції на сході України, операції Об’єднаних сил, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Всього розглянуто 8 звернення учасників бойових дій.

За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до селищної ради: 29 звернень вирішено позитивно, на 48 звернень надано роз’яснення і 9 - перебувають на розгляді.

Громадяни можуть надсилати письмові звернення безпосередньо на юридичну адресу Побузької селищної ради або на адресу електронної пошти: [email protected] , усні звернення приймаються через телефонний зв’язок.

На виконання ч. 5 п. 5 Указу щомісяця складаються статистичні довідки щодо кількості звернень громадян, порушених питань, наслідків їх вирішення, аналізується додержання графіків особистих прийомів громадян керівництвом селищної ради, в т.ч. виїзних. Постійно аналізуються та узагальнюються питання, порушені у зверненнях громадян.

У приміщенні селищної ради оформлено інформаційний стенд, на якому розміщено графіки особистого прийому громадян керівництвом селищної ради, керівництвом обласної та районної державних адміністрацій, з адресами їх місцезнаходження, зразки написання заяв, телефони «гарячих ліній» керівництва облдержадміністрацій, Кіровоградського обласного контактного центру, Урядової «гарячої лінії», «гарячої лінії» керівництва райдержадміністрації. Зазначена інформація оприлюднюється на офіційному веб сайті селищної ради.

Робота із зверненнями громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті селищної ради

В цілому, підвищується інформованість населення з актуальних для селищної ради питань, через депутатський  корпус та членів виконкому, що призводить до зменшення звернень громадян з приводу вирішення їх проблемних питань.

На всі звернення громадян, що надійшли до селищної ради, подані на особистому прийомі, вжито заходів, визначених чинним законодавством, та про результати вчасно інформовано заявників.

Відповідно до вимог чинного законодавства, робота із зверненнями громадян в селищній раді забезпечується за всіма напрямками і перебуває під постійним контролем керівництва.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано