Мета створення консультаційних пунктів
Консультаційні пункти створюються з метою здійснення навчання непрацюючого населення за місцем проживання.
Головними завданням консультаційних пунктів є:
- інформування населення про методи реагування у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
- забезпечення умов для оволодіння громадянами навичками користування найбільш поширеними засобами захисту і надання першої само- та взаємодопомоги.
Відповідно до основних завдань консультаційні пункти забезпечують:
- доведення до населення відомостей про:
-
надзвичайні ситуації, у зоні яких або у зоні можливого ураження від яких може опинитися місце проживання громадян;
-
способи захисту від впливу небезпечних факторів, викликаних надзвичайними ситуаціями;
-
дії населення за попереджувальним сигналом „Увага всім!”;
-
застосування засобів індивідуального захисту та колективного захисту;
-
місця розташування захисних споруд та маршрути руху до них;
-
місця розташування збірних (приймальних) пунктів евакуації;
-
надання домедичної допомоги постраждалим у НС.
- створення та удосконалення необхідної навчально-матеріальної бази;
- інформування населення та поширення відомостей про заходи цивільного захисту, які сплановані та проводяться у регіоні (районі, ТГ);
- передачу інформації від потенційно небезпечних підприємств стосовно наявного стану безпеки.
__________________________________________________