Мета створення консультаційних пунктів

Консультаційні пункти створюються з метою здійснення навчання непрацюючого населення за місцем проживання.

 

Головними завданням консультаційних пунктів є:

- інформування населення про методи реагування у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

- забезпечення умов для оволодіння громадянами навичками користування найбільш поширеними засобами захисту і надання першої само- та взаємодопомоги.

 

Відповідно до основних завдань консультаційні пункти забезпечують:

- доведення до населення відомостей про:

  • надзвичайні ситуації, у зоні яких або у зоні можливого ураження від яких може опинитися місце проживання громадян;

  • способи захисту від впливу небезпечних факторів, викликаних надзвичайними ситуаціями;

  • дії населення за попереджувальним сигналом „Увага всім!”;

  • застосування засобів індивідуального захисту та колективного захисту;

  • місця розташування захисних споруд та маршрути руху до них;

  • місця розташування збірних (приймальних) пунктів евакуації;

  • надання домедичної допомоги постраждалим у НС.

- створення та удосконалення необхідної навчально-матеріальної бази;

- інформування населення та поширення відомостей про заходи цивільного захисту, які сплановані та проводяться у регіоні (районі, ТГ);

- передачу інформації від потенційно небезпечних підприємств стосовно наявного стану безпеки.

 

__________________________________________________

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь