Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад фахівців (психолог, реабілітолог, дефектолог) комунального закладу Інклюзивно - ресурсного центру Побузької селищної ради
Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад фахівців (психолог, реабілітолог, дефектолог) комунального закладу Інклюзивно - ресурсного центру Побузької селищної ради
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Побузької селищної ради оголошує конкурс на посади фахівців комунального закладу Інклюзивно – ресурсного центру Побузької селищної ради
УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців комунального закладу Інклюзивно – ресурсного центру Побузької селищної ради
Загальні умови |
|
Найменування посади |
Фахівці Інклюзивно – ресурсного центру: психолог, реабілітолог, дефектолог. |
Найменування і місцезнаходження закладу освіти |
Інклюзивно – ресурсний центр , Побузької селищної ради , юридична адреса: 26555, Кіровоградська обл., Голованівський район, смт Побузьке , вул. Шкільна ,8 |
Умови оплати праці |
Посадовий оклад, відповідно до норм чинного законодавства України |
Інформація про призначення на посаду |
Призначення здійснюється за результатами конкурсу . |
Кваліфікаційні та професійні вимоги |
|
Громадянство України |
Громадянин України |
Освіта |
вища; ступінь – не нижче магістра (спеціаліста) |
Досвід роботи |
стаж педагогічної роботи – не менше трьох років |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до знання законодавства України |
Конвенції ООН про права дитини; Знань законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами; Основ спеціальної педагогіки; Основ управління і діяльністю інклюзивно - ресурсного центру. |
Інші вимоги |
організаторські здібності; фізичний і психічний стан, який не перешкоджає виконанню професійних обов’язків. |
Інформація щодо переліку, місця та строків подання документів, необхідних для участі в конкурсі |
|
Строк подачі документів
|
02.03.2021 року з 8.00 годин Конкурс становить до 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу. |
Дата початку та закінчення прийому документів |
Кінцевий термін прийому документів здійснюється за 5 робочих днів до початку проведення конкурсу до 17.03.2019 року до 17 год -00хв. |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі |
– заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» за зразком; заповнена особова картка встановленого зразка П2- ДС; дві фотокартки розміром 3 X 4;
– автобіографія та/або резюме із фотокарткою (за вибором претендента на участь у конкурсі); – копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; – копія документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста); – копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання; – довідка про відсутність судимості; – мотиваційний лист, складений у довільній формі; – медичні довідки за формами № 122-2о та № 140о; – заява про присутність близьких родичів у складі конкурсної комісії (у разі наявності).
Особа може надати інші документи, які можуть підтверджувати її професійні та/або моральні якості. Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник. Не може обіймати посаду фахівця закладу освіти особа, яка : - є недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена; - має судимість за вчинення злочину; - позбавлена права обіймати відповідну посаду; - за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення; - за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією; - підпадає під заборону, встановленому Законом України «Про очищення влади». |
Місце подання документів |
смт Побузьке, вул. Незалежності 3 (ЦДЮТ) ; Відділ освіти, культури , молоді та спорту Побузької селищної ради, кабінет Відділу освіти, культури , молоді та спорту |
Прізвище, ім’я, по батькові, посада, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про конкурс та приймає документи для участі у конкурсі |
Котовська Любов Миколаївна – фахівець відділу кадрів; 0985926363, Відділу освіти , молоді та спорту Побузької селищної ради, тел. . (05252) 5-12-74, e-mail: vokms_pobuzke@ukr.net
|
Інформація щодо місця, етапів проведення конкурсу |
|
Місце проведення конкурсу |
Відділ освіти, культури , молоді та спорту Побузької селищної ради; Кіровоградська область, Голованівський район, смт Побузьке, вул. Незалежності 3 (ЦДЮТ) |
Етапи та строки проведення конкурсу
|
1. Перевірка поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам та допуск претендентів до участі у конкурсному відборі(упродовж до п’яти робочих днів з дня завершення строку подання документів).
|
Дата початку конкурсного відбору, його етапи та тривалість |
3. Проведення конкурсного відбору відбудеться в два етапи 22.03. 2021 року, початок 10.00: І етап – кваліфікаційний іспит на знання професійних компетентностей, завдання, затверджені начальником відділу освіти, які відкриваються у присутності членів конкурсної комісії та пропонуються кандидатові ( 40 хв.) ІІ етап – співбесіда на знання професійних компетентностей (тривалістю не довше 20 хвилин); 4. Визначення переможця конкурсу або визнання конкурсу таким, що не відбувся. 5. Оприлюднення результатів конкурсу (упродовж двох робочих днів з дня закінчення конкурсу). |
Інформація щодо переліку питань та форми тестування, зразка ситуаційного завдання та критеріїв їх оцінювання |
Перелік питань на знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами; Основ спеціальної педагогіки; Основ управління і діяльністю інклюзивно - ресурсного центру розміщуються на офіційному веб-сайті Побузької селищної ради. |
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
на перевірку знань законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами, основ спеціальної педагогіки, основ управління і діяльністю інклюзивно - ресурсного центру.
1. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
-
Основні законодавчі документи України в галузі інклюзивної та спеціальної освіти.
-
Конституційне право на освіту.
-
Повноваження місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в галузі освіти.
-
Визначення термінів: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, індивідуальна програма розвитку, корекційно-розвиткові послуги (допомога), особа з особливими освітніми потребами, універсальний дизайн у сфері освіти.
-
Право громадян на освіту.
-
Прийняття рішення про відкриття інклюзивних класів/груп у закладі освіти.
-
Створення умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти.
-
Порядок зарахування дітей з особливими освітніми потребами у заклад освіти.
-
Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.
-
Які умови повинні бути створені для організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладі освіти?
-
Особливістю освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами є його корекційна спрямованість.
-
Здійснення психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами.
-
Відповідно до яких документів здійснюється освітній процес у класах/групах з інклюзивним навчанням.
-
Склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.
-
Завдання та принципи діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.
2. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАННЯ ОСНОВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
-
Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
-
Пояснити термін «діти з особливими освітніми потребами» (вказати, які діти належать до вказаної категорії і в чому полягають їхні особливі освітні потреби).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням опорно-рухового апарату.
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням слуху (глухих та зі зниженим слухом).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням зору (сліпих та зі зниженим зором).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням мовлення (в т. ч. з дислексією).
-
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.
-
Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
-
Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
-
Індивідуальне навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку як форма організації корекційно-педагогічного процесу.
-
Проблеми соціалізації, соціальної адаптації та інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку.
-
Просвітницько-педагогічна робота з батьками дітей, які мають порушення психофізичного розвитку
-
Назвіть документацію, яку необхідно подати батькам дитини з ООП, для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
3. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАННЯ ОСНОВ УПРАВЛІННЯ І ДІЯЛЬНІСТЮ НКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ
-
Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання МОН.
-
Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання засновника.
-
Правовий статус інклюзивно-ресурсного центру.
-
Основні завдання інклюзивно-ресурсного центру.
-
Управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру.
-
Матеріально-технічна база інклюзивно-ресурсного центру.
-
Фінансово-господарська діяльність інклюзивно-ресурсного центру.
-
Кадрове забезпечення інклюзивно-ресурсного центру.
-
Корекційно-розвиткова робота як складова інклюзивного навчання.
-
Спрямованість психолого-педагогічної допомоги інклюзивно-ресурсного центру.
-
Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
-
Вимоги до фахівців інклюзивно-ресурсного центру.
-
Якими нормативно-правовими документами регламентується робота інклюзивно-ресурсного центру.
-
Методи управління закладом.
-
Функції управління закладом.