Оголошується конкурс на заміщення вакантних  посад  фахівців (психолог, реабілітолог, дефектолог) комунального  закладу  Інклюзивно  - ресурсного центру  Побузької селищної ради

Дата: 02.03.2021 09:22
Кількість переглядів: 794

Оголошується конкурс на заміщення вакантних  посад  фахівців (психолог, реабілітолог, дефектологкомунального  закладу  Інклюзивно  - ресурсного центру  Побузької селищної ради

     Відділ  освіти, культури, молоді та спорту Побузької селищної ради оголошує конкурс на   посади фахівців комунального закладу Інклюзивно – ресурсного центру   Побузької селищної ради  

УМОВИ 
 проведення конкурсу на заміщення  вакантних посад фахівців комунального закладу Інклюзивно – ресурсного центру  Побузької селищної ради    

Загальні умови

Найменування посади

Фахівці Інклюзивно – ресурсного  центру: психолог, реабілітолог, дефектолог.

Найменування і місцезнаходження закладу освіти

Інклюзивно – ресурсний центр , Побузької селищної ради , юридична адреса: 26555, Кіровоградська обл., Голованівський район,  смт Побузьке , вул. Шкільна ,8

Умови оплати праці

Посадовий оклад, відповідно до норм чинного законодавства України

Інформація про призначення на посаду

Призначення здійснюється за результатами конкурсу .

Кваліфікаційні та професійні вимоги

Громадянство України

Громадянин України

Освіта

вища;

ступінь – не нижче магістра (спеціаліста)

Досвід роботи

стаж педагогічної роботи – не менше трьох років

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до знання законодавства України

 

Конвенції ООН про права дитини;

 Знань законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;

Основ спеціальної педагогіки;

Основ управління і діяльністю інклюзивно  - ресурсного  центру.

Інші вимоги

організаторські здібності;

фізичний і психічний стан, який не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Інформація

щодо переліку, місця та строків подання документів, необхідних для участі в конкурсі

Строк подачі  документів

 

  02.03.2021 року з 8.00 годин

 Конкурс становить до 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення  про проведення конкурсу.

Дата початку та закінчення прийому документів

Кінцевий термін прийому документів здійснюється  за 5 робочих днів до початку проведення конкурсу  до 17.03.2019 року до 17 год -00хв.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі

– заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» за зразком;

   заповнена особова картка встановленого зразка П2- ДС;

   дві фотокартки розміром 3 X  4;

 

– автобіографія та/або резюме із фотокарткою (за вибором претендента на участь у конкурсі);

– копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

– копія документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

– копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

– довідка про відсутність судимості;

– мотиваційний лист, складений у довільній формі;

– медичні довідки за формами № 122-2о та № 140о;

– заява про присутність близьких родичів у складі конкурсної комісії (у разі наявності).

  • довідку про володіння державною мовою

Особа може надати інші документи, які можуть підтверджувати її професійні та/або моральні якості.

Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.

Не може обіймати посаду фахівця  закладу освіти особа, яка :

- є недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена;

- має судимість за вчинення злочину;

- позбавлена права обіймати відповідну посаду;

- за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення;

- за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією;

- підпадає під заборону, встановленому Законом України «Про очищення влади».

Місце подання документів

смт Побузьке, вул. Незалежності 3 (ЦДЮТ) ; Відділ  освіти, культури , молоді та спорту Побузької селищної ради,  кабінет Відділу освіти, культури , молоді та спорту

Прізвище, ім’я, по батькові, посада, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про конкурс та приймає документи для участі у конкурсі

Котовська Любов Миколаївна – фахівець відділу кадрів; 0985926363, Відділу освіти , молоді та спорту Побузької селищної ради, тел. . (05252) 5-12-74, e-mail: vokms_pobuzke@ukr.net

 

 

Інформація

щодо місця, етапів проведення конкурсу

Місце проведення конкурсу

Відділ  освіти, культури , молоді та спорту Побузької селищної ради; Кіровоградська область, Голованівський район, смт Побузьке, вул. Незалежності 3 (ЦДЮТ)

Етапи та строки проведення конкурсу

 

 

1. Перевірка поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам та допуск претендентів до участі у конкурсному відборі(упродовж до п’яти робочих днів з дня завершення строку подання документів).

 

Дата початку конкурсного відбору, його етапи та тривалість 

3. Проведення конкурсного відбору відбудеться в два етапи  22.03. 2021 року, початок 10.00:

І етап – кваліфікаційний іспит на знання професійних компетентностей, завдання, затверджені начальником відділу освіти, які відкриваються у присутності членів конкурсної комісії та пропонуються кандидатові ( 40 хв.)

ІІ етап – співбесіда на знання професійних компетентностей (тривалістю не довше 20 хвилин);

4. Визначення переможця конкурсу або визнання конкурсу таким, що не відбувся.

5. Оприлюднення результатів конкурсу (упродовж двох робочих днів з дня закінчення конкурсу).

Інформація щодо переліку питань та форми тестування, зразка ситуаційного завдання та критеріїв їх оцінювання

Перелік питань  на знання  законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;

Основ спеціальної педагогіки;

Основ управління і діяльністю інклюзивно  - ресурсного  центру розміщуються на офіційному веб-сайті Побузької селищної ради.

 

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

на перевірку  знань законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами, основ спеціальної педагогіки, основ управління і діяльністю інклюзивно  - ресурсного  центру.

 

1. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ   ЗНАНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ  ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

  1. Основні законодавчі документи України в галузі інклюзивної та спеціальної освіти.

  2. Конституційне право на освіту.

  3. Повноваження місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в галузі освіти.

  4. Визначення термінів: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, індивідуальна програма розвитку, корекційно-розвиткові послуги (допомога), особа з особливими освітніми потребами, універсальний дизайн у сфері освіти.

  5. Право громадян на освіту.

  6. Прийняття рішення про відкриття інклюзивних класів/груп у закладі освіти.

  7. Створення умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти.

  8. Порядок зарахування дітей з особливими освітніми потребами у заклад освіти.

  9. Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.

  10. Які умови повинні бути створені для організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладі освіти?

  11. Особливістю освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами є його корекційна спрямованість.

  12. Здійснення психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами.

  13. Відповідно до яких документів здійснюється освітній процес у класах/групах з інклюзивним навчанням.

  14. Склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.

  15. Завдання та принципи діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.

2. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАННЯ ОСНОВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

  1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.

  2. Пояснити термін «діти з особливими освітніми потребами» (вказати, які діти належать до вказаної категорії і в чому полягають їхні особливі освітні потреби).

  3. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).

  4. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.

  5. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням опорно-рухового апарату.

  6. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням слуху (глухих та зі зниженим слухом).

  7. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням зору (сліпих та зі зниженим зором).

  8. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушенням мовлення (в т. ч. з дислексією).

  9. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.

  10. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.

  11. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.

  12. Індивідуальне навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку як форма організації корекційно-педагогічного процесу.

  13. Проблеми соціалізації, соціальної адаптації та інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку.

  14. Просвітницько-педагогічна робота з батьками дітей, які мають порушення психофізичного розвитку

  15. Назвіть документацію, яку необхідно подати батькам дитини з ООП, для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.

3. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАННЯ ОСНОВ УПРАВЛІННЯ І ДІЯЛЬНІСТЮ НКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ

  1. Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання МОН.

  2. Система управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру: основні завдання засновника.

  3. Правовий статус інклюзивно-ресурсного центру.

  4. Основні завдання інклюзивно-ресурсного центру.

  5. Управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру.

  6. Матеріально-технічна база інклюзивно-ресурсного центру.

  7. Фінансово-господарська діяльність інклюзивно-ресурсного центру.

  8. Кадрове забезпечення інклюзивно-ресурсного центру.

  9. Корекційно-розвиткова робота як складова інклюзивного навчання.

  10. Спрямованість психолого-педагогічної допомоги інклюзивно-ресурсного центру.

  11. Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.

  12. Вимоги до фахівців інклюзивно-ресурсного центру.

  13. Якими нормативно-правовими документами регламентується робота інклюзивно-ресурсного центру.

  14. Методи управління закладом.

  15. Функції управління закладом.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь