Використання електронних сервісів ДПС надає безліч переваг!
Наразі Державна податкова служба України (далі – ДПС) надає можливість платникам податків без візиту до контролюючого органу формувати та подавати звітність, отримувати необхідну інформацію, довідки, консультації, виконувати податкові зобов’язання тощо. Для зручності та комфорту платників розроблено електронні сервіси, які постійно удосконалюються.
Найпопулярнішим електронним сервісом ДПС є Електронний кабінет платника податків (https://cabinet.tax.gov.ua) (далі – Електронний кабінет), функціонал якого постійно доповнюється новими можливостями відповідно до потреб користувачів та змін законодавства.
Електронний кабiнет це - безкоштовний сервіс, який функціонує цілодобово в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв з використанням електронного цифрового підпису будь якого акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК), шляхом отримання особистого ключа у кваліфікованого постачальника електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, або у іншого надавача довірчих послуг. Головне управління ДПС у Кіровоградській області інформує, що у м. Кропивницький функціонує пункт видачі електронних ключів, розташований у приміщенні ЦОПу Кропивницької ДПІ) кабінет 15(м. Кропивницький, вул. Княгині Ольги (Глинки), буд.2.
Контактний телефон сектору реєстрації користувачів: (0522) 36 69 52
Електронна адреса інформаційного ресурсу:
Варто зазначити, що в Електронному кабінеті реалізовано такі сервіси для платників, як Е-реєстри, Е-системи, Е-послуги та Е-розрахунки. Серед сервісів кабінету широкою популярністю користуються Е-реєстри, пошук фіскального чека, пошук марки акцизного податку, Е-послуги і податкова звітність.
Також важливими сервісами є Е-повернення та Е-рахунок. Наприклад, сервіс Е-повернення надає можливість платникам дистанційно (через Електронний кабінет) подати заяви на повернення помилково або надмірно сплачених коштів. У свою чергу за допомогою сервісу Е-рахунок можна сплачувати податки, збори та єдиний внесок на єдиний рахунок, відкритий у Державній казначейській службі України.
Нагадуємо, що Електронний кабінет складається із двох функціональних частин: відкритої (загальнодоступної) та приватної (особистий кабінет). Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.
Повну інструкцію щодо функціоналу, можливостей режимів та сервісів, відповіді на популярні запитання розміщено на сайті ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Окрім цього, зупинимося на новому сервісі від ДПС – мобільному застосунку «Моя податкова», який впроваджено в дію з вересня 2023 року.
«Моя податкова» — простий i зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем.
Сервіс містить чотири розділи: Мої дані, Реєстри, Послуги та Повідомлення. Застосунок можна завантажити на телефон як на платформі Android, так i iOS.
Розділ «Moï дані» мобільного застосунку містить інформацію про:
наявність податкового боргу;
адресу реєстрації та фактичне місце проживання;
об’єкти оподаткування;
обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання (ППP).
Розділ «Реєстри» надає можливість здійснити:
пошук фіскального чека;
пошук марки акцизного податку;
переглянути дані реєстру платників ПДВ;
переглянути дані реєстру страхувальників;
переглянути дані реєстру платників єдиного податку;
переглянути дані реєстру неприбуткових установ та організацій.
У розділі «Послуги» мобільного застосунку можна здійснити:
направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів;
подання Податкової декларації про майновий стан i доходи (податкова знижка);
подання заяви на внесення змін до ДРФО (5ДР);
подання облікової картки фізичної особи – платника податків (1ДР);
подання заяви на включення до реєстру волонтерів;
переглянути інформацію про стан розрахунків з бюджетом та сплатити податки.
У розділі «Повідомлення» користувач може переглянути:
квитанції;
відомості з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків;
інформація з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору;
листи контролюючого органу;
інші повідомлення контролюючого органу.
Тож долучайтеся до користувачів мобільного застосунку «Моя податкова» та отримуйте податкові послуги у телефоні.
Як ви уже переконалися, використання електронних сервісів ДПС має безліч переваг, а в умовах воєнного стану головною перевагою є безпека кожного платника. Бережіть себе та рідних і спілкуйтеся з податковою службою дистанційно!
Головне управління ДПС у Кіровоградській області