Чи можуть роботодавці при доборі працівників висувати вимоги щодо досвіду роботи?
Так, можуть.
Нагадаємо, що відповідно до норм законодавства про зайнятість населення роботодавці мають право проводити добір працівників безпосередньо або через Державну службу зайнятості. Водночас роботодавці мають враховувати, що громадянам гарантується захист від необгрунтованої відмови у найманні на роботу. Роботодавцям забороняється висувати будь-які вимоги дискримінаційного характеру в оголошеннях про роботу та під час проведення добору працівників. Однак вимоги до претендентів на робоче місце щодо досвіду роботи не є дискримінаційними.
Більше того, форма звітності № 3-ПН “Інформація про попит на робочу силу (вакансії)” (пункт 1.12 Відомості про вакансію(ї)) передбачає можливість зазначення інформації про досвід роботи за професією/посадою.
Примітка. Ознайомитись з інформацією про ключові тенденції, що формують ринок праці (у тому числі з вимогами роботодавців до професійних навичок, підкріплених досвідом роботи), можна на вебсторінці Національного агентства кваліфікацій, посилання тут http://surl.li/ddmsg
Ви роботодавець і у вас є потреба в укомплектуванні вільних робочих місць, виникають інші питання сфери зайнятості? Телефонуйте, контакти тут https://cutt.ly/oJ8G2q9
Все про форму звітності № 3-ПН читайте тут http://surl.li/ddocx
Кіровоградський обласний центр зайнятості
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)