УВАГА! Про перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку

Дата: 30.09.2024 15:35
Кількість переглядів: 48

Фото без опису

Керуючись чинним житловим законодавством України, зокрема ст. 36 Житлового кодексу України, п. 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР», затверджених постановою  Ради Міністрів Української РСР і Української РРПС від 11.12.84 №470 (зі змінами) Побузька селищна рада щороку,в період від 1 жовтня до 31 грудня, проводить перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем реєстрації (громадяни, які перебувають на обліку і межах Побузької селищної територіальної громади. Дані, отримані від громадян під час перереєстрації, стануть основою для актуалізації особистих даних черговиків та будуть сприяти налагодженню чіткого та прозорого обліку, формування (оновлення та затвердження) списків позачергової, першочергової та загальної черг.

Перереєстрація здійснюється на підставі подачі черговиком наступних документів:

  • заява на перереєстрацію облікових даних встановленого зразка, підписана всіма повнолітніми членами сім’ї, які зараховані на облік;

  • паспортні дані та свідоцтва про народження, усіх членів сім’ї, які з черговиком перебувають на квартирному обліку;

  • довідка про склад сім’ї;

  • витяг з реєстру громади про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї;

  • документи, які дають право на проживання в квартирі (будинку): копія ордеру, копія свідоцтва про право власності, про спадщину або копія договору купівлі-продажу чи дарування квартири, договір піднайму та копія технічного паспорту, договір найму;

  • довідка з місця роботи повнолітніх членів сім’ї, які стають на квартирний облік (посада, дата прийняття та чи перебуває громадянин на квартирному обліку за місцем роботи), для пенсіонерів копію та оригінал пенсійного посвідчення;

  • копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів на всіх членів сім’ї;

  • свідоцтва про одруження або розірвання шлюбу, свідоцтва про народження дітей;

  • документи, які дають право на пільгу;

  • витяги на всіх членів сім’ї, які зараховані на облік, про наявність (відсутність)  нерухомого майна.

Вищезазначені документи подаються у відділ архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства, земельних відносин, комунальної власності та охорони навколишнього середовища Побузької селищної ради (селище Побузьке, вул. Незалежності, 5), понеділок – четвер з 8:00 до 17:00; п’ятниця з 8.00 до 16.00; обідня перерва з 12:00 до 13.00.

Громадяни, які не поновлять документи у встановлений термін, вважатимуться такими, що не потребують поліпшення житлових умов, а отже, будуть зняті з квартирної черги.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь