При зміні будь-яких персональних даних пацієнта, в тому числі зміні чи втраті номеру телефону, переукладати декларацію не потрібно.
Треба лише змінити метод автентифікації через свою МІС. Є два варіанти, як це можна зробити залежно від того - має пацієнт чи не має доступ до старого номеру телефону.
ЯКЩО У ВАС Є ДОСТУП ДО СТАРОГО НОМЕРУ ТЕЛЕФОНУ
Якщо ви придбали ще один номер телефону і хочете використовувати його в ЕСОЗ як метод автентифікації (отримувати на нього смс-повідомлення від ЕСОЗ), то можете звернутися до лікаря, з яким укладено декларацію або до будь-якого іншого лікаря при найближчому візиті.
Лікар самостійно змінить метод автентифікації в ЕСОЗ через свою медичну інформаційну систему при умові, що у вас є доступ до старого номеру, який ви хочете змінити. Для підтвердження такої зміни, на ваш “старий номер”, зазначений в Реєстрі пацієнтів, надійде код підтвердження зміни телефону на новий.
ЯКЩО У ВАС НЕМАЄ ДОСТУПУ ДО СТАРОГО НОМЕРУ ТЕЛЕФОНУ
Якщо ви втратили доступ до старого номеру телефону (вкрадений, загублений чи просто змінився), то лікар не зможе змінити метод автентифікації самостійно, адже для цього йому потрібно отримати підтвердження на ваш старий номер.
У такому випадку ви можете звернутися із відповідною заявою, деталі описано за посиланням на сайті НСЗУ: https://service.e-health.gov.ua/.../koristuva.../termination
Зазначте в заяві потребу деактивації старого та внесення нового номеру.
Детальніше про те, чому важливо вказувати актуальний номер телефону в ЕСОЗ - за посиланням: https://ehealth.gov.ua/.../yak-zminyty-nomer-telefonu.../
#ЕСОЗ #автентифікація #декларація