ГОЛОВАНІВСЬКА ДПІ інформує про можливість подання заяв про бажання отримувати документи через Електронний кабінет

Дата: 15.01.2025 09:04
Кількість переглядів: 21

Голованівська ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області  нагадує, що платник податків має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом в електронній формі через Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua. Для цього необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.

Листування контролюючих органів з платниками податків, які подають звітність в електронній формі у встановленому законодавством порядку та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті та які подали заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, здійснюється в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» через Електронний кабінет.

Подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет можна таким чином:

- увійти до приватної частини Електронного кабінету. Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису;

- обрати режим «Введення звітності». У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути Створити. Обрати рік, місяць у якому формується та подається заява та тип звітності (F(J) 13 Запити). Зі списку документів обрати форму заяви (F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет;

- заповнити форму документа. У формі заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично. Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви натиснувши Перевірити. Після успішного заповнення Зберегти заяву;

- підписати документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису та відправити підписану заяву.

Через певний час користувач отримує: Відповідь № 1 ( Квитанція №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа), Відповідь № 2 (Квитанція № 2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь